onsdag 21 december 2011

Från Allum till stan

Herregud, det blev fullt ös idag. Jag skulle bara åka till Allum en snabbis men istället körde jag mamma till stan, strosade runt medan jag väntade på henne och vi var inte hemma förrän efter kl 18 ikväll. Kvart över läggdags för Léon ju! Men nu sussar han så gott så. Jag känner av en mjölkstockning... dum som jag var gick jag runt ute trots att jag frös och kände att det gjorde lite ont i brösten och som ett brev på posten kom en mjölkstockning. Ena bröstet är hårt som en sten, aj!
Léon blev en supergullig mössa rikare idag. Jag sprang ifrån mössa idag eftersom vi ändå bara skulle gå inomhus på Allum men när vi stället kom till stan och skulle promenera runt ute gick jag till Mia på Tom Joule och köpte en söt liten mössa. Sen köpte mamma och jag några julklappar och mycket mer blev det inte. Mamma konstaterade att det är mycket roligare att handla till Léon nu än till mig... kunde dock inte göra annat än att hålla med. Nu ska jag ta en varm lång dusch och hoppas jag kan få bort den dumma mjölkstockningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar