onsdag 29 februari 2012

Snällaste lilla killen

Om jag får säga det själv så tycker jag att Léon är världens snällaste lilla prins. Trots att han ibland får hänga med på saker då han är supertrött så är han ändå så snäll. Han skrattar och charmar främlingar överallt, väldigt sällan protesterar han. Det kan vara fullt ös, skratt och lek men om man lägger ner honom så kan han somna på bara nån sekund i vagnen. Ibland är det till och med svårt att avgöra om han är trött. Léon kan leka och busa, skratta konstant medan jag kan kolla på klockan och undra varför han inte är trött. Men när jag väl bestämmer att det är dags att sova kan Léon somna på en halv sekund. Ungefär så var det i förmiddags. Léon var sjövild och jag undrade vart han fick energin från, till slut blev det dags att vila trots all energi. Jag hann lägga ner lillprinsen på overallen, sen sov han... Jag fick klä på honom medan han sov och lägga ut honom i vagnen. Lille trötte killen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar