fredag 9 mars 2012

Världens bästa Hanna!

Vilken härlig dag vi hade igår! Kl 9 knackade Anna på dörren, vi åt frukost tillsammans, eller Léon sov men Anna och jag hade det trevligt. Anna gick, Camilla och Cedric kom. Vi fikade och pratade innan det var dags för dom att återvända till Frankrike. Cedric och Camilla gick och Hanna kom! Vi hade en lång och skön eftermiddag ihop och Léon fullkomligt älskade Hanna, vilket jag helt och hållet förstår! På kvällen tittade mamma förbi så Léon fick smaka lite på henne också. Jag glömde så klart ta kort, kom på detta när alla besök gått... men jag kan ju iallafall visa de fina kläderna Léon fick av Hanna. Léon kommer ju vara snyggaste lilla killen i vår och sommar! Tack älskade Hanna!

Idag ska vi träffa Hanna igen. Léon sover så jag ska göra mig iordning och sen blir det en dag på stan. I eftermiddag joinar dessutom Christine oss! Jag röstar för en långfika så jag ska plocka med lite leksaker till Léon. Kanske kan vi gunga lite på de roliga lekplatserna i stan också.

1 kommentar:

  1. efter närkontakt med leon får man ju sådana enorma babycravings, här räcker det inte med ett besök i halvåret, det är tydligt :))

    SvaraRadera