söndag 8 april 2012

Åh, nu har jag ju vart alldeles för dålig på att uppdatera. Och Léon som lärt sig så mycket nytt och utvecklas varje dag. Måste ju skriva ner det för även om jag i stunden tror jag ska komma ihåg så glömmer jag tyvärr...

Så nu när jag vart så otroligt kass på att skriva om Léons bravader här, vart ska jag börja..?
Léon sitter superstadigt helt själv, han kan sitta och leka med sina leksaker och pratar för fullt. Häromdagen härmade han mig när jag sa "oj oj oj". Léon har börjat krypa, eller kanske snarare åla, han kan iallafall ta sig dit han vill. Speciellt i badrummet och till golvbrunnen...

Inatt sov Léon sin första hela natt, några nappinstopp men ingen mat mellan ca 22-06! Detta är stort! Jag vaknade flera gånger och undrade vad lillprinsen gjorde. Det kan ju ha att göra med att det vart en väldans massa bus och lek igår, och en extremt sen kväll men det ska bli kul att se hur denna natten blir. Än så länge sover han tungt.

Vi är och firar påsk i Lysekil. Léon har fått träffa sin pyssling Nelly för första gången och flera andra släktingar. Han har stormtrivts bland all uppmärksamhet och alla som busat med honom. Gladare unge får man leta efter, Léon bara skrattar och skrattar.

Nu får det räcka för ikväll och ajabaja på mig för dålig uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar