lördag 14 januari 2012

Imorse bestämde jag mig för att strunta i disken och istället hinna duscha ifall Léon skulle ta en kort nap idag också. Och tur var väl det. Just som jag tänkte "wow, duscha, sminka mig och föna håret idag!" vaknade Léon, då hade jag ett öga kvar att sminka och fortfarande oborstat blött hår. Jag försökte pilla in nappen men lillprinsen ville hellre komma upp. Så det blev till att tillfredsställa Léon samtidigt som jag gjorde mig färdig. Allt går, bara man vill!
Nu är vi hos Gert och Maddis. Léon låg vaken hela promenaden hit, har myst med både morfar och moster men nu ligger han ute och sover i det fina vädret. Maddis gick också och la sig, kul sällskap...
Det är så kul att se hur mycket mer Léon är med nu. Han blev väldigt glad när han fick se Samson, sträckte ut armarna och fick ett par goa tag i Samsons päls. Dock blev väl inte Samson lika glad som Léon, men jag förstår honom för det gör ONT när Léon drar i mitt hår. Fast Samson har ju inte riktigt alla hästar i hagen så trots att det gör ont fortsätter han stryka sig mot Léon och Léon får ytterligare ett nytt bättre grepp om pälsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar