fredag 27 januari 2012

Shopping!

Idag åkte Léon och jag med Maddis för att shoppa lite. Léon växer ju så det knakar så han behöver lite nya pyjamasar, bodys och mjukisbyxor och vi hittade det mesta faktiskt. Köpte pyjamasar i stl 74/80 på KappAhl, dock var de väldigt stora men stl 62/68 var på tok för små. Men det ska nog funka ändå om vi viker upp det lite. Hellre lite för stort än för litet och trångt. Léon fick rätt mycket kläder i stl 74 och 80 i julklapp så det är verkligen endast lite komplettering som behövs. Stl 62 börjar bli på tok för litet och vissa plagg i stl 68 är också trånga...

Jag hittade faktiskt nåt till mig idag också. Det var väldigt längesen jag köpte något till mig själv, det är så himla mycket roligare att shoppa till Léon så när jag står i valet och kvalet väljer jag ju alltid nåt till Léon. Men jag är verkligen i behov av några byxor. Hade sagt att jag inte skulle köpa nåt förrän jag slutat amma men alla mina byxor hänger ju i rumpan och har blivit på tok för stora så idag när jag hittade ett par jeans på rean på MQ som satt som ett smäck var det ju bara att slå till. Wow, känslan av att ha på sig ett par tajta jeans. Amazing! Jag som skulle ha begravning för min rumpa (i takt med att kilona rasat av mig har liksom rumpan också försvunnit...) såg att i ett par tajta byxor fanns det lite rumpa kvar. Yey! Kanske är det alla mina gamla, numer för stora, byxor jag ska begrava istället..?

Nog tjatat om det. Nu ska jag krypa upp bredvid Fred i soffan och terra honom lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar