lördag 7 januari 2012

Inga skräckisar här inte!

Min lille tokstolle till son ligger och sover gott inne i sin säng. Det tog ett tag för honom att somna ikväll då han blev alldeles tokig när jag la ner honom under musikmobilen, det var helt klart roligare att ligga och prata och sparka och slå med armarna än att sova. Till slut fick jag ta upp honom så han fick äta och sen somnade han gott.
Fred jobbar kvällen, jag har precis ätit lite och det går ju inget kul alls på tv ikväll så jag tänkte kolla på det senaste avsnittet (släppt i USA) av Grey's Anatomy och sen på Trassel. Sa för flera månader sen att jag skulle se den filmen, skaffade den och sen har det inte blivit av. Men nu så, förhoppningsvis får jag kollat på den ikväll. Annars har jag ju Sunes jul! Jag är en sån tönt som inte kan se på minsta lilla läskiga film eller tv-program när jag är ensam hemma. Skulle jag se nåt läskigt så vågar jag inte gå förbi nåt fönster utan ligger och trycker i ett hörn i soffan och messar Fred att han måste skynda sig hem för jag är rädd. Så töntig är jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar