söndag 15 januari 2012

Sköna söndag!

Vilken sjukt härlig dag vi haft! Efter Léon sovit i förmiddags begav vi oss till stan för att luncha med Christine och Jessica. Det är alltid lika kul att träffa min fina Christine men det var lite extra kul att träffa Jessica eftersom vi inte setts på evigheter. I somras gjorde vi flera försök men åkte hela tiden om varann men nu lyckades vi äntligen få till en liten dejt på Evas Paley. Fred, Léon och jag var dock tvungna att bege oss då vi skulle fika hemma hos Markus och Alexandra. Men det var ju också superskoj! Har inte träffat dom på evigheter heller, dom har ju till och med hunnit flytta och renovera deras hus så himla fint. Alex hade bakat så gott och de fick mysa med Léon. Eller ska jag kanske säga att Léon fick smaka på Alex och Markus? Jag tror han tog en smakbit på alla han träffat idag. Och han fick nog med sig en bit av Christines nackhår hem...
Hur som, en riktigt härlig dag. Jag har tankat energi som bara den av att umgås med alla dessa fina vänner!

Imorgon ska vi ha en hemma-dag. Det är så mycket annat som händer i veckan, bl.a. 5-mån. vaccinationen och öppna förskolan, så vi skippar babysimmet imån och går dit nästa vecka istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar