torsdag 2 februari 2012

Det absolut bästa i hela världen!



Jag ska snart krypa ner bredvid det finaste jag någonsin gjort, det största i mitt liv, först ska jag bara berätta vad lillprinsen har hittat på nu. Léon har hittat sina fötter! Han har inte visat något direkt intresse för dem innan, bara om han haft någon rolig strumpa på sig och råkat se foten, men igår åkte foten och strumpan in i munnen när han satt i mitt knä. Och idag när vi satt på lekfilten, nakenfis och allt, böjde sig Léon ner och stoppade foten i munnen. Så häftigt!

Och pruttandet fortsätter, när han äter, när han skrattar, när han gråter och när han är arg. Prutt prutt prutt, ut med tungan mellan de där små perfekta läpparna. Men som sagt, nu ska jag krypa ner bredvid min lilla älskling. Och ja, jag var svag och la honom i vår säng för jag ville gosa med honom... men vad tusan, han kommer inte vilja gosa med mig när han är 15 så jag passar på så mycket jag bara kan nu. Ingen kan skadas av kärlek och närhet, det är min teori iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar