torsdag 23 februari 2012

Det här kallar jag livskvalitet!

Efter frukosten och lite lek imorse gick vi ut på en promenad i det härliga vädret, Fred hann gå med oss innan han skulle iväg till jobbet. Det har inte vart ett moln på himlen på hela dagen och solen har verkligen värmt. Underbart! Väl hemma var jag bara tvungen att baka lite bullar. Jag menar, finns det nåt bättre än nybakade bullar och en kaffe i solskenet?!

Léon fick potatis, morot och rödspätta till lunch och efter lite mer lek inomhus kröp det i benen på mig. Det går ju inte att vara inne när vädret är såhär fint så det blev en promenad för att gunga lite. Det blev lite bambi på hal is när vi gick runt sjön och när vi är kanske 100 m från gungan somnar Léon. Jaha ja, det var ju bara för mig att traska vidare då, det blev en närmare två timmar lång promenad, riktigt skönt.

Nu ligger Léon och sover, han var så trött så det tog knappt en minut för honom att somna. Jag ska bara dricka lite te och sen försöka lägga mig jag med. Imån är det dags för ICDP på öppna förskolan och det verkar ju som att vädret ska vara lika fint då så det blir en skön promenad dit.

Också lite bilder från dagen. Ser ni livsnjutaren som sover så gott i solskenet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar