lördag 4 februari 2012

Grattis på födelsedagen min skatt!

Idag blir min lilla lillasyster 19 år, grattis till dig! Tänk att den lilla korven redan har blivit så gammal. 19 år sen mamma hittade den söta trollungen i skogen. Vi har alltid skojat med Maddis, sagt att hon hittades i skogen, att trollen lämnat henne där till oss.
Nu har hon fest, hon var så snygg när hon gick hemifrån. Vid elva ikväll var vi välkomna, för då skulle det vara fullt ös. Men jag tror nog jag stannar här i sängen med min lille prins istället.

Vi firade Maddis med tårta på sängen imorse, paket och allt som hör till. Léon har fått leka massa med sin mormor, morfar, morbror och moster. Snacka om att han trivdes! När vi åt middag fick Léon potatis och han slukade hela portionen! All lek måste gjort honom utsvulten.

Igår kväll kom ju Christine hit och herregud vad glad Léon blev när han såg henne! Han visade hur mycket han tyckte om henne på sitt alldeles speciella sätt - genom att försöka äta upp henne. Så härligt att se!

En salig blandning babbel, vad jag ville säga var; GRATTIS ÄLSKADE LILLASYSTER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar