tisdag 21 februari 2012

Tankar D-vitamin

Natten till i söndags checkade kräk-sjukan in hos mig, usch och fy säger jag bara! Fred fick gå upp med Léon på morgonen och fick bara komma in med honom till sovrummet när han skulle ammas. Resten av tiden låg jag där som en död fisk på land och kände mig som en usel morsa. Sån tur var kände jag mig lite bättre igår så nu har jag tagit igen massa tid med Léon som jag missade i söndags. Jag håller mig dock borta från folk så det blev inget babysim för vår del igår. Inte för att jag hade energin ändå. Léon har än så länge klarat sig, likaså Fred, det känns väldigt skönt! Dock har Léon blivit lite uttråkad och less på Fred och mig så idag när han inte ville vila trots att han var trött sa jag att vi kunde åka med Fred och handla. Men vem somnar inte då i bilen och sover fortfarande? Han som alltid brukar vakna så fort bilen stannar sover nu så gott. Så Fred är inne och handlar, ensam. Jag sitter i bilen på parkeringen med vår trötte lille man. Fast jag är skithungrig så det är nog bra för vår ekonomi att jag inte är med inne i affären...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar