tisdag 28 februari 2012

Här var det ett litet busfrö som inte alls var trött ikväll, Léon somnade närmare åtta och då fick jag verkligen däcka honom. Men gud, vad rolig han var. Non stop, fullt ös! Vi kunde ju inte annat än skratta åt honom, men busungen var ju sjövild, så himla rolig!
Léon har ställt benen i krypposition flera gånger idag, främst ikväll i sängen när han inte ville sova. Benen under rumpan, rumpan upp i vädret också skjuter han sig framåt.

Idag har Léon fått leka massa med sin mormor också hann han träffa både sin morfar och moster. Han blir så glad nu när han ser dom, så himla härligt att se! Jag har börjat sy på en vimpel som skall hängas upp ovanför Léons säng, så småningom kan han ha den på sitt piratskepp om han vill leka pirat. Också var jag upp på skattkammarvinden a.k.a vinden ovanför garaget hos mamma och Gert. Där finns allt! Jag blir alldeles till mig, vill bara dra ner massa möbler, måla dem vita och inreda. Behöver dock ett större hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar